lunes, 5 de febrero de 2018

DAY 5 .
DAILY REPORT: QUINTO II
BEST REGARD:
MATEMÁTICAS: Se empezó trabajo grupal correspondiente a los temas: diferencia y unión de conjuntos, complemento de un conjunto, correspondiente a las páginas 20, 21 y 22. En la siguiente clase seguimos con el trabajo grupal. Se recomienda repasar los conceptos vistos en clase hasta el momento.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         LEYDY PARRA: Students learned new words from Flyers vocabulary list. Also, they learned and practiced the structure of a paragraph. Homework: Write a paragraph following the “hamburger” structure: topic sentence, supporting sentence 1, supporting sentence 2, supporting sentence 3, concluding sentence for next Day 1 (tomorrow). NOTE: It is important to have a notebook for this class, remember that at the end of the term, all the written activities will be revised.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on TOEFL PRIMARY Step 1 material. Socialiced answers and continued working on Parts of Speech.
·        JHON PEÑA: today we had a class where we practiced listening exercises and reading comprehension questions from Flyers examination. we also learn the definition of new words. IMPORTANT: all the students need to bring a 50 pages notebook for the English class. this notebook is only for English. please bring it next class.
FRANCES: Début de l´unité 5 (Tip Top 2), Quel temps fait-il? A la maison, relire le bulletin meteo p1 p 44 (Methode), revoir la Boite à outils p 46 (Partie Grammaire, Méthode), revoir l'activité 4 p 37 (Cahier d'activités) + le vocabulaire du jour.
INGLES-UNO: Today we checked the homework and practiced some vocabulary from the reading “a healthy lifestyle”.IMPORTANT: the ORAL presentation is to be presented next class.
ESPAÑOL: El día de hoy terminamos la apertura sobre el mito e iniciamos trabajo personal sobre el tema. Prelección: Terminar las actividades propuestas en las páginas 22 a 25 del módulo de lenguaje.
MUSICA: hoy empezamos a hacer el fomi teclado para el cual están destinadas dos clases.
THANK YOU

PRIMARY TEACHERS AND COORDINATION

No hay comentarios:

Publicar un comentario