jueves, 15 de febrero de 2018


DAY 3, Thursday 15 February 2018
Daily Report: Quinto II

MATEMÁTICAS: Se hizo revisión de la tarea y se hizo contextualización de la misma, se realizó trabajo personal de las páginas 29, 30, 31, 32 y 33, correspondiente anotación desarrollada, relación de orden, adición y sustracción de los números naturales. Tarea: Trabajo personal de la página 34
FRANCES: Aujourd´hui : Les élèves ont travaillé sur la construction de phrase a partir de différents éléments travaillés au cours du chapitre (Construire  phrases correctes en utilisant le vocabulaire de la météo,de la ferme, les animaux…).
INGLES-CAMBRIDGE:
·         LEYDY PARRA: Students started practicing the verbs and tenses according to the level: positive, negative, question, imperative and short answer forms, including contractions.
·         JULIAN CORREA: Today we answered “Wh” questions based on a story.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on Reading and Writing skill through a text completion exercise taken from Flyers. We also worked on listening skill on a TOEFL practice test fragment.
·         JHON PEÑA: Today we continue learning about how to write and speak short sentences in the past.
·         JULIAN SIERRA: Today we read a story and answer some WH questions about it.

ED. FISICA: Fundamentación al voleibol, toque de dedos y recepción de antebrazo
ESPAÑOL: El día de hoy realizamos el quizz sobre el tema “el mito”. Luego del quizz trabajamos en el libro de lectura crítica.

Best Regard
Thank You
Primary Teachers And Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario