DAY 3, Thursday 15
February 2018
Daily Report: Quinto
II
MATEMÁTICAS: Se hizo
revisión de la tarea y se hizo contextualización de la misma, se realizó
trabajo personal de las páginas 29, 30, 31, 32 y 33, correspondiente anotación
desarrollada, relación de orden, adición y sustracción de los números naturales.
Tarea: Trabajo personal de la
página 34
FRANCES: Aujourd´hui
: Les élèves ont travaillé sur la construction de phrase a partir de différents
éléments travaillés au cours du chapitre (Construire phrases correctes en
utilisant le vocabulaire de la météo,de la ferme, les animaux…).
INGLES-CAMBRIDGE:
·
LEYDY PARRA: Students
started practicing the verbs and tenses according to the level: positive,
negative, question, imperative and short answer forms, including contractions.
·
JULIAN CORREA: Today we
answered “Wh” questions based on a story.
·
JUAN CARLOS COPETE: Today
we worked on Reading and Writing skill through a text completion exercise taken
from Flyers. We also worked on listening skill on a TOEFL practice test
fragment.
·
JHON PEÑA: Today we continue learning about how to write
and speak short sentences in the past.
·
JULIAN SIERRA: Today we
read a story and answer some WH questions about it.
ED. FISICA: Fundamentación
al voleibol, toque de dedos y recepción de antebrazo
ESPAÑOL: El día de
hoy realizamos el quizz sobre el tema “el mito”. Luego del quizz trabajamos en
el libro de lectura crítica.
Best Regard
Thank You
Primary
Teachers And Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario