Day 1 .
Daily Report : Quinto B .
MATEMÁTICAS: Desarrollamos contextualización, trabajo
personal y grupal sobre suma y resta de fracciones heterogéneas en tres pasos.
En el libro se revisará hasta el punto final de la página 56.
INGLÉS CAMBRIDGE:
·
TEACHER JULIAN: Today we worked on Students´book “made
for/used for” pages 59 and 123; also we practiced listening and writing on page
60.
·
TEACHER JHON: Today we checked
the homework. We also had the
weekly quiz about zero conditional.
·
TEACHER MARINA: We finished practicing prepositions of places (book
p. 125, workbook p. 38). Proxima clase
: evaluación.
·
TEACHER JUAN CARLOS
COPETE: Today we worked on passive voice in past and use of quantifiers. HOMEWORK: Workbook
pages 43-45.
·
TEACHER
LEYDY: Today we practiced vocabulary for Flyers level. HOMEWORK: Write two
sentences which contain the nine functions of words, and identify them.
ESPAÑOL: Se recogió la prueba pleno y se trabajó la actividad sobre la tilde diacrítica.
FRANCÉS: Atelier cuisine.
Thank you
Primary teachers
and Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario