viernes, 20 de octubre de 2017


Day 5 .
Daily Report : Quinto B .
INGLÉS CAMBRIDGE:
·         TEACHER PILAR: we started new topic - prepositions of time (in, at, on); the students have in their folders a sheet with material to study regarding this.  They completed pages 47-48 (workbook) and 48 student’s Book).  NOTE: For the students who failed the quiz, find attach the full Quiz Structure to make to corrections in order to raise the grades (max. 7.0).
·         TEACHER JUAN CARLOS COPETE: Today, we checked activities form the workbook and reviewed last contents and vocabulary.
·         TEACHER JULIAN: Today we worked on Workbook pages 82, 83, and 85; we checked and corrected these pages.
·         TEACHER LEYDY: Students learned how to write a blog. Homework: in order for the students to practice writing skill through technology, they must write a short blog. Follow the instructions in the video with this link https://www.youtube.com/watch?v=go4wo4WenQQ, write about a personal life experience and send it to my mail teacherleydy@gmail.com. Deadline: next day 3.
·         TEACHER JHON: Today we had a class where we practiced speaking. The students play roles and recreated an appointment with a doctor.  
NATURALES: Hoy se contextualizo sobre las fuerzas, representación de las fuerzas y clases de fuerzas
MATÉMATICAS: En el libro del cuarto período VOLUMEN Y CAPACIDAD, página 79, punto 31 de la página 80 y página 81. TAREA: Los estudiantes deben completar la información de las caras laterales y bases del prisma que armaron colocando cuanto mide uno de sus anchos y uno de sus largos, calcular el área de cada una de las cuatro caras (multiplicando la medida del largo por la medida del ancho, tomando la escala de cada cuadrito de la cuadricula como un centímetro) y escribirla sobre cada cara lateral y las dos bases cuadradas.
Este se debe traer la próxima clase
ESPAÑOL: Se explicó sobre el debate.
Thank you
Primary teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario